Minden, ami sport

Szerző:Kék Boglárka

bogi.jpgAz én kedvenc sportom a jóga

Rengeteg sportot próbáltam már ki az életemben, például  a balettet, a szertornát , a focit, de egyik sem fogott megigazán. Balettozni óvodás koromban kezdtem, a szertorna alsó tagozatos koromban jött szóba, a focit pedig inkább negyedik osztályos koromban szerettem meg, de egyik sem tartott sokáig .Hatodik osztályban már nem sportoltam, semmit és hamar eldöntöttem, hogy elmegyek jógázni, hátha megtetszik .Az első alkalomtól kezdve azt éreztem, hogy megtaláltam életem sportját . Így is lett. Főleg akkor tetszett meg, amikor két hónap után belenéztem a tükörbe és megláttam a hátamon az apró izomcsoportokat, illetve  akarom is rengeteget fejlődött A tanárom óriási motiváció, ha valamit nem sikerül elsőre elsajátÍtanom, rögtön segt és biztat. Nagyon szeretem. Remélem, késóbb sikereket is képes leszek elérni ezzel a sporttal.

Kék Boglárka